Atok belah Dada CUCU... Seram !!

Diterbitkan Oleh Tawakkal | 11:07 PG | , | 1 Komentar »

Astagfirullah, ni aku ada baca kat satu blog nih..
"ada satu kisah yang diperbesarkan dalam penyebaran email.. Dan aku tak terkecuali menerimanya.. Kisah ni dikatakan berlaku di Kg Chubadak, Sentul. Dikisahkan bahawa atuknya sudah tidak tertahan dengan tekanan dan tak nak cucunya menanggung derita.. Disebabkan tekanan itu, atuknya telah membelah dada cucunya dan mengeluarkan isi2nya sekali. Lepas sahaja dibunuh cucunya, dia pula menggantungkan diri.

Mungkin tekanan disebabkan pasal kes kat video atas nie.. Aku pon tak tau lah.. Yang pasti aku tak tau lagi pasal kebenaran kisah ini.."


kat bawah ni gambar atuknya yg bunuh diri dan gambar cucunya yang dibelah dadanya..
jadi amaran! sesiapa yang lemah semangat atau lemah pe2 ke dilarang clik link di bawah!

Sengaja saya tidak paparkan gambar tersebut dalam web blog ini, kerana sungguh sadisnya siksaan yang dilakukan oleh datuk ini.


Gantung Diri
Belah Dada

Komentar anda diperlukan mengenai artikel ini. Terima kasih

1 Komentar

  1. ymanzz // 19 Mac 2011 pada 6:30 PTG  

    salam...eherm,seram le pulak...tkanan sal apa plak tu erk??